Magyar billentyűzet és ékezetes karakterek DOS parancssorban

command.com parancsértelmezőben magyar billentyűzet magyar ékezetes karakterekkel:

    1. c:\windows\system32\config.nt fájl kiegészítése:
      COUNTRY=036,852,C:\Windows\System32\COUNTRY.SYS

      Az adatbáziskezelő DOS programok valószínűleg profitálnak az itt található

      FILES=20

      megnöveléséből.

    2. c:\windows\system32\autoexec.nt fájl kiegészítése:
      C:\Windows\System32\KB16 HU,852,C:\Windows\System32\KEYBOARD.SYS
    3. Amennyiben szükség van az AltGr billentyűs karakterekre (\,$,@), a nyelvi eszköztáron át kell váltani EN angol (Egyesült Államok) billentyűzetkiosztásra

Forrás: [1] [2]

Reklámok

Magyar billentyűzet és ékezetes karakterek DOS parancssorban” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

