Beágyazott erőforrások használata

Az erőforrások listázása:
System.Reflection.Assembly myExe;
myExe = System.Reflection.Assembly.GetAssembly(this.GetType());
foreach (string S in thisExe.GetManifestResourceNames()) {
  MessageBox.Show(S);
}
 
A Solution Explorerben az AbevXmlWalker megoldáshoz hozzáadott stack.ico kép használata:
System.Reflection.Assembly myExe;
Image myImage;
myExe = System.Reflection.Assembly.GetAssembly(this.GetType());
System.IO.Stream file = thisExe.GetManifestResourceStream("AbevXmlWalker.stack.ico");
myImage = Image.FromStream(file);
 
Erőforrások elérése csak akkor lehetséges, ha azok láthatók a hívó számára, illetve a hívó rendelkezik ReflectionPermission engedéllyel. Az erőforrás BuildAction tulajonságát Embedded Resource-re kell állítani.
Vélemény, hozzászólás?

