Visual Studio 2008 Express Edition SP1 upgrade

A mai napon egy Microsoft hírlevélből értesültem, hogy megjelent a végleges Visual Studio Express Edition SP1. Nosza, nekiláttam rendbetenni a gépemet.
Rögtön torkának ugrottam az SQL Server 2008 Express Advanced RC0-ás szerveremnek, azonban az uninstall kezdeti lépéseikor feltűnt, hogy az VSEE SP1-ben csak a standard kiszerelés van, úgyhogy gyorsan megszakítottam az eltávolítás folyamatát. Sikeresen eltávolítottam a béta VSEE SP1-et, a béta .net 3.5-öt, majd az express MSDN-t.
Letöltöttem a DVD image fájlt, a DP CD DVD Burner Freeware verziójával kiírtam DVD-re, és hozzáláttam a telepítéshez.
A telepítés hamarosan megszakadt, mondván, hogy van egy nem SP1 Visual Studio installálva a gépre. Nos, igen, az Advanced SSEE. Letöltöttem a "nagy" Visual Studio SP1-et, ami viszont nem futott le, mert beta SP1 az integrált VS. Le kellett töltenem és futtatnom a Visual Studio 2008 Service Pack Preparation Tool-t.
Ezután újraindítottam a telepítőprogramot a DVD-ről, és egymás után indítgatva a telepítőprogramokat, telepítettem a Visual C#-ot és a Visual Web Developert. Újdonság volt a telepítés során, hogy nem akarták alapértelmezetten feltelepíteni az SQL Server Express Edition-t, talán észlelték, hogy már telepítve van, nagyobb tudású változatban, noha csak RC0 változatban?

Vélemény, hozzászólás?

